miercuri, 9 decembrie 2009

Supa de pui!

Supa de pui este printre preferate, imi place atat de mult ca pot manca si doua castronele de supa la o masa (fara felul 2 :)) )

in mod normal prefer sa o fac cu taitei de casa... va sfatuiesc sa folositi taietei de casa in supe in general!
de altfel, o linguritza, doua de smantana va face supa... mai delicioasa...
obisnuiesc sa pun legumele intregi la supe daca sunt mai mici, sau le tai in bucati mai mari... ceapa o arunc intotdeauna, cartofii ii tai mai mici...asta am vazut la mama mea, si nu-i pare rau ca fac ca ea!

imi place la nebunie gustul pe care il da telina supei...

Pozele de prezentare:


Ingrediente:
un piept de pui cu os
2 morcovi
4 cartofi
un pastarnac
o telina potrivita
o ceapa
o mana de taitei cu ou (sau de casa is muuult muuult mai buni)
marar
patrunjel
piper/piper boabe
sare
condimente speciale pt supe (eu nu pun decat sare si piper)

optional: smantana

pieptul de pui se pune la fiert...nu indepartati pielea...
adunati cu grija spuma, aveti grija sa nu de-a carnea in fiert pana nu adunati spuma...

dupa ce carnea a fiert se scoate pe o farfurie, si se rupe in suvite... sau taiati-l in bucati potrivite...

in zeama in care a fiert carnea se pune ceapa curatata, morcovii, telina si pastarnacul...

intre timp, taiteii se fierb separat...se scurg si-i lasati sa astepte...
cand morcovii sunt pe jumatate fierti se adauga cartofii....

cand supa e gata se adauga taiteii fierti ...

se sareaza, pipereaza dupa gust

buchetele de verdeata se taie arunt, se acopera oala cu un capac pt cateva minute...

asta e primul castron...:D


mai aproape


Pofta maree!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua!
Va intereseaza sa faceti link exchange ?
Eu va pot pune link-ul dvs. pe http://reteteacasa.wordpress.com/ si doresc link catre: http://www.ejocurigatit.com cu titlul: Jocuri de gatit
Astept un raspuns din partea dvs.
O zi buna !
florinro83@yahoo.com

Cristina spunea...

cu galusti, cu taitei, cu cartofi... supa de pui e grozava, mai ales daca esti racit/gripat. 3 castroane pentru mine (mi-e o foame de lup :))

diamond spunea...

Cristina,mare dreptate ai!:D te invit la o supita! si la ceva dulce, de ce nu? :D

diamond spunea...

d-le Florin, va contactez pe mail!