luni, 27 aprilie 2009

La multi ani, tata!

azi este ziua de nastere a tatalui meu! ii doresc multa sanatate, bucurii si Dumnezeu sa-l ajute si sa-l mangaie in toate! trece prin vremuri mai triste, mai ales ca e singur... dar sper ca vor veni timpuri mai bune si pt el!

ii multumesc ca m-a crescut cu dragoste si m-a ingrijit... cateodata simt ca nu pot face nimik ca sa-l rasplatesc...

ii multumesc lui Dumnezeu pt el, si ma rog sa aiba zile multe si binecuvantate!

iaca fata si tata! :D


ii pregatesc ceva bun, revin cu poze! :D

editez: nu am mai apucat sa fac poze la ce am pregatit bun, pt tata! mi-a facut o vizita, am pus tot la pachet si gata!
trebuie sa ma credeti pe cuvant! :D

19 comentarii:

alison spunea...

LA MULTI ANI !

numai bine ii urez si eu taticului tau ,diamond!pretuieste-l si arata-i asta cit il ai linga tine!

Lissa spunea...

La multi ani pentru tatal tau Diamond!
Dumnezeu sa-i dea multa sanatate,sa-ti fie alaturi inca muuulti,foarte multi ani si sa va bucurati impreuna de fiecare zi.

adriana gherman spunea...

la multi ani tatalui tau. multa sanatate. sunt sigura ca ai sa-i pregatesti ceva bun. pa, o zi buna.

CamiWitt spunea...

La multi ani! cu multa sanatate.
Frumoasa fata ca si tata.Petrecere frumoasa.

Sandy spunea...

La multi ani tatalui tau multa sanatate fericire si tot ceea ce isi doreste .

Ela spunea...

La multi ani si multa sanatate!

diamond spunea...

fetelor gospodinelor, va multumesc mult pt urari, ii voi transmite! va pup pe toate! :D

Maya spunea...

Diamond,la multi ani taticului tau!
Sanatate si fericire maxima îi doresc!

diamond spunea...

multumesc mult, Maya! te pup! :D

Niko spunea...

La multi, multi ani tatalui tau!
Sa va dea Domnul multe bucurii si multa sanatate!

LauraAdamache spunea...

La multi ani tatalui tau Diamond!! Multa sanatate, fericire si impliniri ii doresc!! Te pup draga mea!!

Daniela spunea...

La multi ani ! taticului tau Diamond ! Sanatate, bucurii si zile senine !

diamond spunea...

Nico, Laura, Daniela,va pup si va multumesc pt cuvintele frumoase. Ii voi transmite toate urarile voastre! :)

Anonim spunea...

La multi ani cu sanatate tatalui tau si multe clipe fericite alaturi de tine!

alinacos spunea...

La multi ani cu sanatate tatalui tau si multe clipe fericite alaturi de tine!

diamond spunea...

anonimule, multumesc mult!
alinacos, pupici multi si multumesc pt vizita! :D

aripi de inger spunea...

La multi ani! si multa sanatate,pretuieste-l cat timp e langa tine,eu mi-am dat seama cam tarziu,cand nu mai era.Te pupic...

diamond spunea...

multumesc, ingeras! chiar ca ma iubeste cel mai mult si-mi vrea binele mai mult decat oricine in viata asta! te pup si eu!

Laura spunea...

Cu cea mai mare intarziere...ca de obicei :( ...dar cu mare admiratie si dragoste fata de tine, ii urez si eu taticului tau multa sanatate si ani multi, fericiti, alaturi de voi!!!
Sa va sprijiniti mereu unul pe altul!