joi, 14 octombrie 2010

Orez cu ou - chinezarii

mancarea chinezeasca e la mare cautare la mine in casa!:D ca sa nu mai zic ca al meu barbat are o dexteritate la betele astea de raman trasnita! :D

orezul asta e foarte foarte bun! il recomand nu numai ca garnitura ci si ca atare!:D puteti adauga mai multe legume, dupa preferinte!:D

prezenteishan:

apropie-te!:D

Ingrediente:
1 cana de orez prefiert - bobul lung
2 oo
ciuperci - puteti adauga si alte legume
sos de soya
am mai pus la dorinta mea condimente: curry si mix de 5 condimente

orezul se spala bine in cateva ape... apoi se pune la fiert in doua cani de apa- aceeasi cana cu care ati masurat orezul, un praf de sare si un strop de ulei!:)


astea sunt condimentele!

oole se bat bine ca pt omleta, si se prajesc in tigaie, avand grija sa faceti bucatele mici ...




ciupercile se prajesc si ele separat...

orezul se amesteca impreuna cu franjurii de ou...

se adauga ciupercile...

am adaugat un strop de sos soya, puteti pune sare in loc, curry si mixul de condimente...
e foarte bun!:D

orezul e separat, frumos, bob cu bob!





stiu ca nu e reteta standard, eu am daptat in functie de gustul meu!

14 comentarii:

Lucia spunea...

DOAR POZE????? UNDE- I ,RETETA ???? EU, ASTEPT !!!! RETETA, DACA NU TE SUPERI, AS VREA SA FAC CEVA DE "GENUL".!!!

diamond spunea...

Lucia, sper sa iti placa! daca nu intelegi ceva, te astept cu placere!:D

Andreea spunea...

Draga Diamond, sincera sa fiu, cat am stat prin China n-am mancat si nici n-am vazut astfel de orez, dar oricum l-ai fi facut arata tare bine si imi inchipui ca are si gust foarte bun! Iti doresc la cat mai multe retete chinezesti in continuare! :) Pup.

diamond spunea...

multumesc pt invitatie :)

diamond spunea...

draga Andreea, in orasul meu sunt cateva restaurante chinezesti care au in meniu astfel de orez, ce-i drept cu mai multe legume!mie imi place sa adaptez un pic retetle in functie si de gusturile familiei!:D nu stiu ce imi iese dar ma straduiesc! te pup, si te mai astept pe la mine!:D

pansy spunea...

diamantino,orezul asta nu e chinezesc ,la origine este indonezian . orez prajit se numeste,nasi goreng.varianta originala nu are decat orez,ceapa si ou.si semanaca cu sos de soia dulce.asta ca sa-ti fac conversatie.pupu-te.

Boabe de Cafea spunea...

Arata super! :)

Le Blog Piquant spunea...

Arata foarte bine! As zice ca merge si un pic de ceapa verde pe deasupra... il face mai aratos, si ii da si un gust bun

diamond spunea...

pansy, reteta am furat-o de la un fast-food chinezesc din orash!chinezul gateste identic mai putin condimentul de curry!:D e bun, jos palaria!

diamond spunea...

boabe de cafea, bine ai venit! iti multumesc si te mai astept!:D

diamond spunea...

Le blog, multumesc pt sugestie, ai mare dreptate!:D

Deea spunea...

Wow, vreau reteta ta la mine in emisiune.Yummmy
Te astept aici : http://deeafildan.blogspot.com/

diamond spunea...

:D multumesc boscodino!:D

diamond spunea...

Deea, spune-mi te rog ce trebuie sa fac! multumesc!