vineri, 3 aprilie 2009

Papricas de pui

reteta de papricas am luat-o de la Lauralaurentiu... un pup mare pt ea ca merita, face numai bunatati :D

poza de defilare:


mancarica asta este pt cei carora le place ceapa, eu sunt disperata dupa mancarica asta, barbatu' meu nici nu vrea sa auda, nici nu stie ce pierde :))

Ingrediente:

am folosit 800 gr carne de pui, pulpe superioare
200 gr. smantana
5-6 cepe sau cat de multe
1 lingura boia de ardei dulce
2 linguri de faina
1 foaie de dafin
sare
piper
verdeata, nu am avut dar am pus verdeata uscata si macinata

Carnea se prajeste putin intr-o craticioara (in 2 linguri de ulei, eu nu am pus ca pulpitele aveau grasime destula), se scot apoi pe o farfurie...

ceapa se toaca si se adauga in grasimea ramasa de la pulpe, se adauga sarea si se caleste pana devine sticloasa, transparenta


se pune boiaua de ardei...
se adauga carnea, se acopera cu apa fierbinte...
se adauga frunza de dafin...
se lasa sa fiarba sa se patrunda bine carnea, apoi la foc mic sa scada sosul...
intre timp se prgateste un rantas din smantana, faina si 2 linguri de apa rece si se amesteca bine



se toarna peste mancarea care fierbe si se amesteca...
se da in cateva clocote, se adauga sare si piper dupa gust
am servit-o alaturi de mamaliguta :D

Pofta mare! :D

9 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Ce bine arata, mi-ai facut o pofta. Dar ce ma fac ca nici al meu barbat nu maninca asa ceva... am sa pap la mama in vacanta. Imi place mult cum ai dat forma mamaligutei. Pupici !

diamond spunea...

:D e bun tare tare!am o forma de budinci si creme si am folosit-o sa dau o forma frumoasa mamaligutei!pup si eu!:D

diamond spunea...

multumesc, vincent! :D am adaugat situl pe blog si m-am inscris! va multumesc si eu!

julia spunea...

wow ce de bunatati ....
trebuie sa le incerc.

diamond spunea...

julia, mie imi place mult tare mancarica asta...

lauralaurentiu spunea...

Mammma mia! Tu chiar esti pregatita de concurs, parca a fost creat pentru tine lllloooolll! Felicitari! Ma bucur tare, tare mult ca ti-a placut! E papica mea preferata din copilarie, cand o sa ai copilasi sa le dai si lor! Ahhh, c-am dat-o-n nostalgie!

diamond spunea...

:D sunt pregatita pana-n dinti!:D

abia astept! :P

Elena Sandor spunea...

hmm, buna buna;)

diamond spunea...

Elenus, ai facut mancarica?:D