luni, 14 decembrie 2009

Prajitura cu mere

Vin si cu reteta imediat!

am revenit, m-am inzepezit rau...

Asadar, azi vin cu o reteta de placinta cu mere si foi delicioase, fine si moi..

Pozele de defilare:





Ingrediente:
400 gr. faina
200 gr. smantana
1 ou
1 lingura de zahar
1 pachet praf de copt
1 praf de sare
1 kil jumate de mere
zahar
scortisoara
2-3 plicuri zahar vanilat

am pus in cuva robotului faina amestecata cu praful de copt, smantana, sarea, zaharul si oul batut...

in cateva secunde se formeaza aluatul... i-am dat forma unei bile, am acoperit cu folie alimentara si am dat la frigider pt jumatate de ora

merele, se curata de coaja, cotoare se dau pe razatoare/robot...se calesc impreuna cu zaharul (dupa gust) si scortisoara...



aluatul se scoate de la rece se imparte in doua, o parte putin mai mare decat cealalta...
aluatul are un aspect poros, aerat (actiunea prafului de copt)
se lucreaza f usor... :D

din partea mai mare se intinde o foaie, si se aseaza in tava(unsa cu ulei) urcand putin si pe peretii laterali ai tavii...

se adauga merele calite...

se adauga cealalta foaie...se acopera frumos...
se inteapa bine foaia cu furculita, sa nu se umfle ca gogoasa la copt...

se lasa in cuptor pana cand foaia de deasupra se rumeneste frumos...

se presara zahar pudra...
se decoreaza dupa bunul plac!



sectiuneeee


pofta mare!:D
multumesc, Geta pt reteta!

10 comentarii:

CamiWitt spunea...

Fetita mea mumoasa si harnicuta. arata nemaipomenit, parca si miros aromele. Ai facut iarasi niste poze artiste... Sarbatori fericite! Cami-"mami"

Elena Toma spunea...

Yammy, yammy! Si mai simplu de facut decat cea gasita si probata de mine. Felicitari!

Ala Oancea spunea...

Delicioasa ! Si prezentarea de exceptie ! Felicitari !

Momo spunea...

wow,ce prezetare!nu mai e nevoie de cuvinte!

Daniela Addario spunea...

Arata minunat... Astept reteta... Pupici si o zi buna !

diamond spunea...

multumesc, Cami!Te pup cu drag!

diamond spunea...

multumesc, draga Elena! trebuie sa vad cum e cea facuta de tine!:D

diamond spunea...

Ala, ai dreptate, e tare buna, de asta ma ingras eu de la dulciuri!:)) multumesc!:D pup!

diamond spunea...

multumesc, alison!:D las ca si eu ma scurg langa monitor cand vad ce pregatesti tu!:D

diamond spunea...

Daniela, iti multumesc! :D cu mare intarziere a venit si reteta!:D pup!