joi, 11 noiembrie 2010

Magic Bars - sau Prajitura magica

o prajitura foarte buna, consistenta si foarte usor de facut!:D

textura este cam aceeasi cu cea a batoanelor snikers!

asa arata:



Ingrediente:

120 gr. unt topit
150 gr. biscuiti - eu am folosit cu ovaz si ciocolata- kaufland
90 gr. fulgi de cocos
170 gr. fulgi/picaturi de ciocolata
100 gr. nuci sau alune de padure
1 conserva de lapte condensat - 396 gr.

biscutii se faramiteaza...

untul se topeste pt cateva secunde la microunde si se toarna intr-o tava cu masura 23x23...

se adauga biscuitii maruntiti deasupra, pe cat de uniform posibil...


apoi se adauga uniform fulgii de cocos...


apoi fulgii/picaturile de ciocolata...

apoi nucile, am pus si macinata si bucati mai marisoare...

apoi se adauga laptele condensat... frumos si uniform...


nu amestecati ingredientele, puneti strat dupa strat...
dati la cuptorul preincalzit timp de 30-35 de min...


asta e toata treaba...
se pot pastra in frigider si chiar in congelator...daca rezista :))

pofta extrema, sunt f bune!:D


39 de comentarii:

pansy spunea...

grozav arata ! te invidiez pentru laptele condensat ! astept continuarea cu interes !

Luminita spunea...

Si eu as vrea sa detaliezi putin reteta. Arata foarte bine si tare as incerca-o si eu... Cred ca le-ar placea mult alor mei.

Le Blog Piquant spunea...

Ce frumusete! Yumm

Micul spunea...

Super faine si bune.Dar laptele condensat, de unde ?
te pup si-ti doresc weekend placut.

MIMI spunea...

wow,ce grozav arata!super!

geta spunea...

MINUNATA RETETA!

CristinaK spunea...

Prajitura mai rapida ca aceasta cred ca nu e :)... cel putin nu la fel de delicioasa! ;) Minunata!

Boabe de Cafea spunea...

O reteta foarte faina! E de incercat!

Postolache Violeta spunea...

Ohooo, cu adevarat magica ! Din pacate nu am de unde procura lapte condensat.Pana una alta ,de consolare,maine incerc reteta ta de trufe .Abia astept

pansy spunea...

tu ma bagi in pacat !

diamond spunea...

multumesc, pansy!:D lapte condensat se gaseste si la kaufland e la tub de la marca vian!

diamond spunea...

Luminita, am postat reteta sper sa te convinga, este tare tare buna!:D

diamond spunea...

Le blog, saru-mana!:D

diamond spunea...

Micule, laptele condensat l-am luat din Dragon de la magazinul alimentar cu specific chinezesc; de acolo cumpar multe bunatati!:D

diamond spunea...

multumesc frumos, Mimi!:D

diamond spunea...

asa e, Geta, e super buna:D

diamond spunea...

Cris, iti dau mare mare dreptate :Dte pup!

diamond spunea...

Cafelutzaa, ti-o recomand cu placere:D

diamond spunea...

Vio, lapte condensat gasesti la Kaufland... e la tub marca vian, pe acolo unde e si laptele uht, frisca lichida si laptele pt cafea!:D pana una alta spor la trufe:D

diamond spunea...

pansy, te scot io din pacate...uite acush!:D

Luminita spunea...

Am prestat-o! Este in cuptor. Abia astept sa se faca! Te superi daca pun poze la mine pe blog?

Luminita spunea...

Revin cu noutati. Prajiturica este foarte, foarte buna. Problema mea a fost ca nu am reusit sa o tai. Biscuitii mi s-au faramitat si i-am cam adunat cu lingurita de pe fundul tavii. Unde am gresit? Tu ai taiat asa de frumos inimioara ta... Daca mai ai vreun tip, te rog sa mi-l spui si mie, chiar as vrea sa o fac si aspectuoasa, ca e buna rau.

Paradis spunea...

Wow ce bunatate trebuie sa fie.Arata grozava.o zi faina

diamond spunea...

Luminita, poti posta reteta nu e nici o problema :)

eu am taiat prajitura dupa ce a stat nitel la rece si era foarte bine intarita... acum ma gandesc sa nu fi pus o idee mai mult unt sau biscuiti de nu s-a inghegat ca un blat de biscuite ... incearca sa o tai si rece :D te mai astept :D

diamond spunea...

Paradis draga mea, iti multumesc, chiar e simpla si foarrte buna :D te pup :P

Luminita spunea...

Da, m-am prins si eu. Eu n-am avut rabdare si am taiat-o calduta... dupa catva timp se intarise si blatul de biscuiti.
Oricum, n-o mai fac, pentru ca eu eram la cura de cateva luni de zile, si cu prajitura asta m-am spurcat... dar rau de tot, nu numai cu o bucatica, cu mai multe... daca am apucat sa gust nu m-am mai oprit. E asa de buna... Deja mi se cere un bis, dar ma tin tare, macar pana de sarbatori!
Merci mult pentru reteta!

diamond spunea...

lumi, nu e sfarsitul pamantului chiar daca ai papat mai multe bucatele:D ideea e sa nu facem din asta un obicei :D te pup dulce si ma bucur ca v-a placut :P

Unknown spunea...

O reteta delicioasa! E trecuta pe listuta;). Foarte, foarte bine arata!
Pupici pentru atatea minunatii pe care le impartasesti cu noi!

Sandy spunea...

Foarte bine arata prajiturica asta . Am sa o probez si eu cat de repede.
Daca iti place sa faci cadouri, acum cu ocazia Carciunului , ai ocazia . Informeaza-te despre MPA pe blogul meu. www.al3xandra-miches.blogspot.com
Salutari Alexandra

diamond spunea...

Iulia iti multumesc esti o draguta!:D spor la gatit!:D

diamond spunea...

multummesc, Alexandra sper sa iti placa! am sa iti fac o vizita:D te pup!:D

Postolache Violeta spunea...

Diamond, mersi d epontul cu laptele condensat.cumpar mereu lapte uht din zona aia, ma mir ca nu l-am observat. Am executat si trufele, absolut delicioase !Daca ma lipesc de lapte condensat o comit si pe asta .

gaby_d spunea...

ce bine arata!!!

diamond spunea...

Vio, mult spor sa ai! ma bucur ca iti fac cu ochiul retetele! te pup!

diamond spunea...

multumesc, Gaby!:D

Andreea Dianu spunea...

Buna diamnond,
Foarte apetisanta prajitura si poze reusite ca intotdeauna!
Din pacate am vazut pe un blog aproape aceeasi poza,nu imi dau seama daca iti apartine,verifica tu http://andreeapopa.blogspot.com/2011/01/miracol-cu-ciocolata.html
pupici

Ligia spunea...

Felicitari pentru blog minunat, totul arata foarte luminos si plin de optimism! Mult succes in continuare!

Alina---Explora Cuisine spunea...

Tocmai am postat prajitura aceasta, multumesc ca mi-ai reamintit de ea, apropo, sper ca nu te superi pt link!
O saptamana frumoasa iti doresc!

Aurica spunea...

cat de crocanta si pufoasa poate sa arate in acelasi timp, a iesit super si zic eu ca are un gust delicios ;)