vineri, 26 noiembrie 2010

Pricomigdale

pricomigdalele sunt...printre preferate mele...multe nu sunt de zis daca va plac migdalele sau nucile...mergeti la sigur...:)

asa arata:


Ingrediente:
pt 45 bucati

3 albusuri
180 gr. zahar
200 gr. migdale macinate - puteti inlocui cu nuci sau alune
1 plic zahar vanilescu
esenta de migdale
esenta rom

albusurile se bat spuma bine...

se adauga zaharul...


apoi se incorporeaza nucile macinate...

pt a capata un aspect lucios, amestecul se pune intr-un vas pe foc si se amesteca continuu cu o lingura pana incepe sa se lipeasca de peretii vasului...- operatiunea asta este facultativa, asa ca daca nu mai vreti sa spalati alt vas...:))

nucile se incorporeaza usor cu o lingura de lemn...preferabil nu la mixer/robot...


puteti pune compozitia intr-un posh si puneti in tava... eu am apelat la 2 lingurite... nu ma intereseaza sa fie perfect rotunde...totusi...

puteti aseza in mijloc o migdala sau o aluna de padure...
se coc la foc potrivitin cuptorul preincalzit timp de 20 de minute, pana capata o culoare maronie pe margini...

mie imi plac moi/cleioase in in interior...daca le vreti mai crocante lasati cateva min in plus in cuptor...

sunt bune rau, atentie la silueta :)



sursa: Burda- Dulciuri de Craciun

23 de comentarii:

Sandy spunea...

As manca kg de pricomigdale atat de mult imi plac. Ma servesti cu una? :)

Lia spunea...

Amaretii...yui ce bun.

diamond spunea...

Alex, te servesc eu si cu mai multeee!:D si mie imi plac mult!:D

diamond spunea...

Lia, asa e! multumesc, te pup!

maria mihalache spunea...

Ce mult imi plac.

sara & Miki spunea...

Ti-au iesit minunat. Imi plac si mie, dar nu am facut cam de multisor. Pup!

geta spunea...

trebuie sa fie tare bune!imi place cum le-ai adunat cu fundita....

diamond spunea...

si mie, maria!:Dpup!

diamond spunea...

Sara, iti multumesc! sunt foarte bunee, eu mor dupa ele!:Dpup :D

diamond spunea...

multumesc, geta!:D te pup!

diamond spunea...

Lop, multumesc pt invitatie!:D sper sa o onorez!:D

Nadji spunea...

Excellent, ça ressemble à des macarons et ça doit être délicieux.
Je t'en prends un.
A bientôt.

diamond spunea...

merci, beaoucoup Nadji :D

pansy spunea...

mirosul a ajuns pana la mine !!!!!!!!!

diamond spunea...

panselutzoo, savuram cateva impreuna? :D

Ana Maria Ciolacu spunea...

Minunata reteta.Luv ur blog ! O zi mununata iti doresc.

diamond spunea...

iti multumesc mult, Ana! te mai astept!

Anonim spunea...

Buna.
as vrea sa stiu, cat de multe ies din 3 albusuri? eu sunt fac inrait pricomigdale :)))
felicitari pt blog!

Ioana V. spunea...

vai ce bunatate!Incerc si eu!Pup

Traian78 spunea...

Bune ,bune dar si prezentarea de exceptie

diamond spunea...

Anonimule, grea intrebare imi pui tu mie, ca la fiecare tura de pricomigdale nici nu apuc sa le numar :))

diamond spunea...

alina, sa incerci ca nu-ti va parea rau :Dpup!

diamond spunea...

multumesc, Traian, sa iti fie de bine! Un An Nou bun!