sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Trufe cu nuci

salutare la toata lumea, bine v-am regasit in acest nou an!

voi pune si cateva poze cu locurile pe unde am fost... frumoasele meleaguri ale Italiei! acesta e motivul pt care nu am trecut pe la fiecare sa fac o urare de Anul Nou!ma iertati, da? :D

azi vin cu o reteta de trufe cu nuci! au fost mi-nu-na-te! le-am facut de Craciun si au fost laudate de toti cei care au mancat!

Poza de prezentare:


in cutia in care le-am tinut in frigider...

Ingrediente:
200 gr. ciocolata amaruie (eu am folosit una cu lapte si una amaruie)
50 ml. frisca
50 gr. unt
1 plic zahar vanilat
1 lingurita rasa de ness
miez de nuca pisata (un castronel umplut cam 3/4)

intr-un vas pe bain-marie se pun la topit ciocolata impreuna cu untul si cu frisca lichida...

se aduga apoi z.v si ness-ul si se amesteca pana acestea se dizolva...

compozitia se da la rece...
apoi se formeaza bilute de marimea unei nuci...
pe o farfurie am pus nuca pisata...

am tavalit bomboanele prin nuca...


le-am pus frumos in hartiute de bomboane si in cutie cu ele...

mai aproape...

aici am zoomat-o bine sa vedeti cat de apetisanta e...

nu le serviti imediat ce le scoateti din frigider, lasati-le un timp la temperatura camerei!

23 de comentarii:

Unknown spunea...

Mmm... ce bine arata!
Sant ineunita dupa trufe.

A-ti doresc un an nou,plin de bucurii si relizari.
Te pup.

CamiWitt spunea...

Bonjorno seniora ! Astept pozele. Un sfirsit de saptamina minunat! Cami-mami

Postolache Violeta spunea...

Superbe bomboanele,felicitari!
am notat reteta,cu siguranta le voi face cu prima ocazie!

dana spunea...

Ce bine arata!!..Premii frumoase, te asteapta cu drag...la mine pe blog..:)
O saptamana buna!!

catta's blog spunea...

Buna ziua,

Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocurionline.com .

Mai jos aveti datele :
Titlu : jocuri online
Descriere : jocuri online
Link : http://www.ejocurionline.com

sau

Jocuri online

Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

Multumesc pt. timpul acordat !

PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

Numai bine !

Alexandrina spunea...

Yummy, minunate!!
Sa va fie de bine vacanta in Italia!

Lissa's Cakes spunea...

Arata suuuper apetisante!
Diamond draga ,noul an sa fie plin numai de realizari si muuulte bucurii!

kikenhana spunea...

Foarte frumoase...of, de cand n-am mai facut si eu trufe...

diamond spunea...

Multumesc, Daniela! Un an nou bun si tie! te pup!:D

diamond spunea...

Ciao, Cami! :D pun pozele imediat ce reusesc sa conectez laptopul la net!:D te pup, Cami-mami!:D

diamond spunea...

multumesc, Vio! bine ai venit pe blogul meu! :D

diamond spunea...

ooo, danna! :D ce onoare! deja incep anul cu premii? prea frumos!:D multumesc, te pup!

diamond spunea...

Alexandrina, multumesc! :D abia au trecut cateva zile de cand m-am intors!:D a fost frumos!:D

diamond spunea...

multumesc, Lissa! pe langa ce faci tu, eu palesc!:D Sa ai parte de un an nou bun, plin de bucurii si impliniri! te pup!:D

diamond spunea...

kiken, fata, mi-ai facut o surpriza maxima! :D te pup dulce! ma minunez cand vad ce bunatati ies de pe mainile tale!:D te pup!

Narnia spunea...

Ciao, frumoaso ! :)

Daca vrei sa raspunzi unei lepse, te asteapta una pe blogul meu. Nu e nici-o obligatie, doar daca ai timp si-ti face placere.
Te pup cu drag si iti doresc un an minunat !

diamond spunea...

ciao, bella! imi fac timp sa trec pe la tine,cum sa nu? te pup dulce!:D

anyela spunea...

Arata fantastic....

pansy spunea...

cate trufe iti ies din cantitatea asta? mai stii?

diamond spunea...

pansy, cred ca au fost vreo 10 buc! poti dubla cantitatile!:D

diamond spunea...

multumesc, anyela!:D

Postolache Violeta spunea...

In sfarsit am reusit sa fac si eu reteta.Cu singura diferenta ca eu le-am tavalit prin cacao.absolut delicioase, mai mai sa nu apuc sa le pozez ca al meu sot se tot plimba pe langa platou !

diamond spunea...

Vio ma bucur muly ca v-au placut! sa va fie de bine!:D te pup!