sâmbătă, 28 iulie 2012

Inghetata de mure

fusei la piata acum cateva zile si pe o taraba... asezate am ochit niste mure mari, pline, coapte si am zis... inghetata sa fie si...inghetata a iesit :)

racoroasa, acicoasa... fermecatoare pt simturi...

rezultatul:




:D

Ingrediente:
250 gr. mure
80 gr. zahar
2 oua
2 cutii de iaurt cremosso
1 plic zahar de borbonel
1 picatura esenta lamaie

ouale se mixeaza cu zaharul si zaharul borbonel... pana spumeaza...

se inglobeaza iaurtul...

mixati bine...

murele se spala usor, usor...
peste ele se adauga o lingura de zahar...

le mixati in blender...
apoi pireul obtinut se strecoara printr-o sita fina... sa aveti rabdare ca eu am stat cateva minute
bune pana am strecurat tot ... :))

birdeloo se tot impleticea prin picioarele mele :))

asa...sa revenim...
pireul de mure se inglobeaza in compozitie...

iaca asa...

apoi am turnat in formele de inghetata... pe care le-am racorit cu apa rece in prealabil...



dati la congelator pt minim 4 ore...

asteptati putin inainte de a le scoate...ies f usor... daca e un vas mai mare...sau un castronel... scufundati putin vasul in apa calduta...

...

f buna...


reteta este a Laurei Sava! multumesc :*

6 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ador inghetata,am non-stop in congelator,asa ca-mi place foarte mult si a ta.Pup!

Haplea spunea...

Wow cat de bine arata!

Unknown spunea...

minunat arata, ce fain ca ai forme pentru inghetata, eu n-am dar ar trebui sa fac rost!

diamond spunea...

multumesc,Dia! e foarte racoroasa! :D

diamond spunea...

saru-mana! e si f gustoasa! :D

diamond spunea...

multumesc, Poliana! :D formele le-am cumparat de la ikea! si nu erau scumpe; acum imi pare rau ca nu am luat decat un set! :D