marți, 3 iulie 2012

Ghiveci de legume (de post)

o reteta usoara ghiveci de legume, de post... se poate manca si calda si rece dupa cum place fiecaruia

eu nu am tinut post, eu am mancat alaturi de o bucata mare de branza!
asadar:



Ingrediente:
1 vanata
1 ardei gras
1 ceapa
2 dovlecei
2-3 cartofi
3-4 rosii, eu am pus mai multe cherry
pastai verzi din conserva
pasta de toamate
patrunjel
sare
piper
ulei
vegeta
ardei iute


am pus cartofii la fiert... in apa cat sa-i acopere cu f putina sare ( atentie nu sarati prea tare intrucat si pasta de rosii sau bulionul e saratel)


iar intre timp ceapa taiata maruntel se calea in tigaie in 2 linguri de ulei...

cand ceapa e aurita usor se adauga peste cartofii care dupa doua clocote ... li se dauga ardeii...
apoi pe rand dovleceii taiati cubulete si mai apoi vinetele...

dupa ce-i lasati cateva clocote si apuca nitel sa sa inmoaie un pic... adaugati rosiile ( oparite in apa fiarta si curatate de pielite; mai apoi maruntite)
tot atunci adaugati si bulionul...
lasati sa fiarba totul aprox 15- 20 de min. atentie, sa nu se inmoiae prea tare legumele...

la final adaugam pastaile din conserva, pe care le-am scurs si le-am clatit cu apa rece...
am lasat sa dea intr-un clocot... apoi am adaugat verdeata maruntita, am potrivit gustul ...
am pus capac deasupra si gataaa...


Pofta mare!

2 comentarii:

Haplea spunea...

Bun si sanatos!Weekend placut!

diamond spunea...

multumesc, Haplea! :*