marți, 14 august 2012

Compot de fructe

faceam loc pepenelui in frigider si am gasit ratacite 3 nectarine...si o mana buna de prune...si mi-am zis sa le fac picioare din frigider ca imi ocupa colturile acolo...
sa revenim... le-am spalat bine... am pus 2 litri de apa la fiert cu fructe si un pahar de zahar ca nu imi place f dulce... daca il vreti aromat puteti strecura un strop de rom...
am lasat sa fiarbacateva clocote si gata...

bineinteles ca il consum rece... e f bun!

nu e o reteta propriu- zisa, cred ca fiecare din noi face ceva bun la repezeala fara sa respecte nush ce cantitati... nu? ci totul se opereaza din gust :P


sa fim putin romantici cu o cana de compot alaturi...

:}{:


racoritooor

:D

incercati combinatii diferite de fructe! bine ca i-a placut si mofturelului meu de sot :))

4 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

O bunatate ..mai ales rece de la frigider, acum pe timp de vara.
ciao!

Nadji spunea...

De très belles photos. BRAVO!!!!
A bientôt

Unknown spunea...

Frumoase pozele!!! Compotul arata delicios...si romantic ;)

Adela Zilahi spunea...

Imi place cum a iesit! Eu fac de mere de obicei, cand am chef si pofta de ceva dulce si rapid! Pupicei!