duminică, 12 august 2012

Salata de vinete cu ardei copti

sa pun repede si vorbele la salata asta ca altfel nu-i sade bine :D

Linkam cascat ochii la tv aseara ca era festivitatea de inchiere a joacelor... si am zis ca scriu mai incolo...da, da... maine :))
sa revenim...
mie imi plac vinetele in varianta clasica (sare, ulei, cateodata si maioneza) dar cel mai mult le pregatesc asa... sunt super...
mi-am amintit ca a mea mama facea salata de vinete cu ardei copti si desi ea nu era gurmanda ca mine si ca tata, ii placea mult salata asta...

e musai sa fac si eu ...si iaca:




da, da...

Ingrediente:
3 vinete coapte, curatate, scurse bine
6 ardei copti, curatati, scursi bine ( ardeii au fost micuti)
1/2 ceapa taiata maruntel
2 catelandri de usturel maruntiti si ei
1 lingurita de mustar
2 maioneza (optional)
sare
40-50 ml ulei ( cel din imagine este putin cam amarui)

ardeii i-am tocat maruntel...

la fel ceapa si usturelul...

vinetele tocate bine...(cu ustensila de lemn sau de plastic, pt ca vinetele se innegresc la contactul cu metalul aka lama unui cutit)



se amesteca totul cu o lingura de lemn...


la sfarsit am turnat uleiul in fir subtire...amestecand constant... eu nu am pus chiar 50 ml... (vinetele sunt bune prietene cu uleiul si pot absobi cantitati mari de ulei)
am potrivit de sare...si gataaa

langa rosii ca altfel parca nu rimeaza...
pe bagheta proaspata ar fi minunat...eu am papat cu crackers


va pup! va doresc o saptamana minunata!:D

6 comentarii:

Unknown spunea...

Frumoasa salata, frumoase poze!! Iti fac pofta instant! Pup

diamond spunea...

multumesc, Poliana! ami am cateva variante straineze pe care vreau sa le fac curand! te pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place mult de tot.Pupici!

Lubita Iancu spunea...

Nu am facut niciodata salata cu ardei copti;trebuie sa fie tare buna;cred ca voi incerca si eu;
pup si o saptamana usoara!!

diamond spunea...

Maria, multumesc mult! pup!

diamond spunea...

Lulu, incearca si nu-ti va parea rau! :Dpup