joi, 9 august 2012

Budinca de pepene rosu

Azi vin sa va racoresc cu o reteta de budinca de pepene ...usoara, delicata , racoroasa... este excelenta pe vremea asta torida... nu e foarte dulce si nici nu cred ca e foarte calorica...

potrivit spuselor autoarei, Flory, desertul e originar din Sicilia unde se prepara cu infuzie de flori de iasomie... am pus vanilie ca iasomie n-am gasit :)

poza de album:

...

Ingrediente:

1 l suc pepene rosu
100 gr. zahar
90 gr. amidon
1 linguritza esenta de vanilie (am pus de la dr Oetker un pliculete cu esenta)

fulgi de ciocolata
fistic tocat (nu am avut )

pulpa de pepene se taie cuburi si se curata de seminte...
apoi se pune in blender/robot...

continutul se trece printr-o sita ca sa separam pulpa de suc...

...

...

...

Intr-o craticioara punem amidonul, zaharul, vanila si cateva linguri de suc de pepene si amestecam pana se dizolva tot amidonul...


din momentul in care incepe sa fiarba, lasati budinca pe foc aprox 2 min...trebuie sa fie densa, cremoasa...
daca in momentul cand puneti pe foc compozitia e rozalie...la sfarsit isi va recapata culoarea ...


turnati compozitia in niste forme clatite cu apa rece...lasati sa se raceasca apoi dati la frigider...
deasupra am garnisit cu ciocolata rasa... cu aroma de zmeura :D

sa aveti pofta...
sotul meu a spus ca gustul pe care i-l lasa budinca la final ii aminteste de dovleac cu zahar calit la cuptor :))))

omu si fanteziile lui :))


va pup! Flory, multumesc pt reteta! :*

6 comentarii:

Alexandrina spunea...

Ce frumos arata!!

diamond spunea...

multumesc! :**

Emily spunea...

adorrrrr pepenele rosu iar budinca e preferata mea :*
Sear frumoasa draga mea!

diamond spunea...

multumesc, Emily! te pup draga mea!

FLORY spunea...

Nu puteai sa-i dai o forma mai potrivita,arata minunat!Ma bucur ca ai incercat-o si ca v-a placut!Pupici multi!

diamond spunea...

multumesc, Flory! pupici!