vineri, 31 august 2012

Vinete cu mozzarella la cuptor


dupa cum vedeti dau party cu vinete... ca deh, e musai din moment ce-mi plac atat de mult...

va prezint un aperitiv bun care se mananca, cald...nai ales in prag de toamna cand este mai racoare si a da drumul cuptorului nu inseamna sauna oficiala in bucatarie...

simplu si bun... vinete, rosii, branza, usturoi... perfect combination :D

asadar...


Ingrediente:
2 vinete lungi si subtiri
100-150 gr. mozzarella
2-3 rosii
6-7 catei de usturoi
3-4 linguri ulei de masline
sare
piper
chili (optional)


vinetele se taie rondele de 1 cm, se ung cu f putin ulei si se prajesc in cuptor pe gratar (merge treaba mai repede, si puteti pune si o hartie de copt pe gratar ca sa nu ma pomeni frecand la el...)
sau intr-o tigaie de teflon...

se face un mujdei de usturoi, 1, 2 linguri ulei, sare piper si chli...


vinetele parpolite se asaza intr-o tava captusita cu hartie de cop...
se pensuleaza cu mujdeiul de usturel...

deasupra se asaza feliute de mozzarella...

apoi felie de rosie...

se coc la cuptorul preincalzit timp de max 10 min... ca sa se topeasca mozzarella...


vi le recomand calde... pofta mare!
multumesc, Edith!

4 comentarii:

Haplea spunea...

Imi plac teribil de mult!!!

diamond spunea...

Haplea, as vrea sa mai scriu si eu pe blogul tau, dar nu ma pot conecta decat prin fb sau wordpress. si nu am cont pe WordPress iar eu nu ma pot conecta.

Pokhas spunea...

Ce misto si ce simpla-i reteta ! Bravo fata, ma bucur c-ai revenit pe blogu-ti, prea ai tras chiulu'
Pupixuri

diamond spunea...

multam ,fata! am tras, am tras, dar diamantu' revine! :D pupixuri si tie:P