duminică, 26 august 2012

Inghetata de banane cu fulgi de ciocolata

imi plac bananele dar nu pot spune ca exagerez... fusei la un market si cum aveau niste reduceri frumusele am cumparat banane... al meu sot le face picioare repede nu le cruta :)) asadar, am oprit niste banane cu gandul sa fac niste inghetata...

mi-am adus aminte ca am cumparat si o masina in acest scop pe care... sa nu radeti nu am folosit-o decat o singura data :)) bine, am avut scuza... congelatorul pe care l-am avut nu reusea sa inghete atat de tare, partea aceea mobila a masinii care se ingheata special in acest scop...
asadar m-am apucat de lucru... se face foarte repede si reteta poate fi executata si fara masina... un mixer& blender e un must oricum!

asa arata...

garnisita cu niste bobite de zmeurica...

asa...

Ingrediente:
250 gr. banane decojite
100 gr. zahar tos (are granulatie mai mica, se topeste mult mai repede)
1 lingurita zeama de lamaie
75 ml frisca
250 ml lapte
20-30 gr ciocolata data pe razatoare ( dati la congelator ca se face moale de la caldura)

in bolul robotului am mixat bine bananele cu zaharul si cu zeama de lamaie...
am adaugat apoi frisca si laptele... si am mixat pana a facut spume :))

ciocolata rasa era si ea pregatita...

am turnat toata compozitia in masina de inghetata si am lasat-o sa-si faca treaba timp de 40-45 minute...ciocolata se adauga pe la mijlocul procesului...
daca nu aveti masina, puneti compozitia intr-un bol in congelator...
iar dupa 5-6 ore o puneti in robot sau cu ajutorul mixerului o mixati ca sa dispara acele de gheata. mai dat apoi inca 15 min la congelator si o sa obtineti o inghetata fina si cremoasa (am incercat si asa si iese garantat)

cand a fost gata... am scos-o din masina.... am pus in boluri si fuga la congelator...
este fina, delicata, cremoasa...

ia, poftim!

trendy, flendy...::D

sotul meu a spus ca am facut cam putina :))
deci, da e f buna!



pofta extrema!:D

13 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Ce buna...te racoreste pe caldurile astea! Imi place combinatia banana si cioco.
o saptamana buna....ciao!

sara & Miki spunea...

Chiar daca azi s-a racorit, o inghetata nici iarna nu 48refuz. Pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Buna si aromata inghetata.Imi place.

Unknown spunea...

Bunatate de inghetata, si mie imi place cea de banane!

diamond spunea...

Nico, asa este te racoreste si e f aromata! puoici multi! :D

diamond spunea...

Sara, vremea asta imi face in ciuda :)) mai aveam niste inghetate de pregatit! :D

diamond spunea...

:))) nicu, nu se stie niciodata! ce iti doresti se poate implini!

diamond spunea...

multumesc, Dia! asa este f aromata! :D pup!

diamond spunea...

dap, draga Poliana, cred ca va fi cu repetir ca al meu sot devoreaza bananele si tot ce e legat de ele :D

Lubita Iancu spunea...

Ce buna si aromata trebuie sa fie!!
pup!!

Adela Zilahi spunea...

Imi placee! Este aromata si delicoasa!! Pupicei scumpo!

diamond spunea...

multumesc, Lulu, chiar e f aromata!:D

diamond spunea...

Multumesc, Adela! pupici si tie! :*