duminică, 12 septembrie 2010

buna seara...dragele mele

aparitiile mele pe blog au fost cam rare in ultima vreme... ma intorc cu fortze proaspete...in curand

am trecut prin niste momente grele, niste incercari ca de foc din care am iesit cam 'sifonata' ... incerc sa imi revin... si sa capat putina incredere si putere... cu moralul nu stau foarte bine...

intr-un moment teribil de scurt am experimentat bucurie maxima pana la o durere crunta... asa e natura umana...

dragele mele spor la culinarit, sper sa-mi revin cat de curand posibil...
va pup pe toate

diamond

13 comentarii:

pansy spunea...

diamond draga mea,sper din tot sufletul sa treci cu bine de toate incercarile astea,indiferent de ce natura or fi,sa-ti dea Dumnezeu forta si sa te vad din nou pe aici asa cum te stiu.
pupu-te !!!!!

sara & Miki spunea...

Imi pare rau sa aud ca treci prin momente grele, indiferent care ar fii ele. Fii tare, asa e viata de multe ori ne incearca. Te sarut si te astept pe blog.

Lia spunea...

Diamanto,

Te imbratisez si te astept printre noi.

Sabina spunea...

Sa treci cu bine peste toate !!!

geta spunea...

sper sa fi trecut cu bine peste toate...te asteptam cu drag!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Noi suntem aici,si te asteptam cu mult,mult drag!!!
Iti doresc zile mai senine!!!

Sandy spunea...

Viata merge inainte si noi impreuna cu ea. Cum spune spaniolul "ANIMO" capul sus ca noi suntem alaturi de tine. Pupici

Miha spunea...

Multa putere sa-ti dea Dumnezeu, sa mergi mai departe.

Andreea spunea...

Sper ca esti bine acum! Fii tare si treci peste toate! Noi iti suntem alaturi!

truedelights spunea...

Numai bine si din partea mea!Trebuie sa fii tare sa poti trece usor peste toate! Te pup!

Raluca Octavia spunea...

Fii tare! Si sper sa iti regasesti linstea cat mai repede!

Ionut Marin Imobiliare spunea...

Salut, aş dori sã facem 3-way link exchange, uite pot sã-ţi ofer un link pe blogul meu http://ionut-marin-imobiliare.blogspot.com/ şi în schimb aş dori un link pentru siteul http://golf3.ro/ cu titlu Golf 3 ... dacã eşti de acord adaugã-mã te rog şi apoi trimite-mi mail la ionut@golf3.ro cu ce vrei sã aparã la mine pe blog. Mulţumesc

diamond spunea...

va multumesc din suflet, tuturor pt incurajari si pt cuvintele frumoase

am revenit, desi starea pe care o am nu e foarte buna... sper ca intr-o zi, sa pot zambi cu toata inima,

va pup pe toate, adriana