luni, 7 februarie 2011

Tocanita de ciuperci si...branza alaturi ...:)))

am revenit... intr-o seara mi-a fost pofta de o tocanita simpla de ciuperci cu mamaligutza...si daca e mamaliga e musai sa fie si branza ... de fapt, branza se mananca alaturi de orice la mine acasa...

carnea mai scapa din vedere dar branza n-are nici o sansa :D


Ingrediente:
1/2 kg ciuperci campioane :D
1 ceapa
multi catei de usturoi
verdeata

puteti adauga si bulion sau suc de rosii

ceapa si usturoiul se calesc in 2 linguri de ulei...

apoi se adauga ciupercile taiate grob...

se fierbe sub capac cel putin zece minute... pana se inmoaie ciupercile...nu prea tare...

branza de burduf a mers de minune cu ciupercile si mamaligutza :D


end of story :D

20 de comentarii:

Kesito-angeles spunea...

¡¡que rico. me encanta!!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Arată super...îmi lasă
gura apă ..
O zi excelentă!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

violette spunea...

Tare buna...si rapid de facut!
pup! o zi minunata!

Claudia Mic spunea...

Doamne muult imi mai plac ciupercile!Si astea arata grozav.

Liana10 spunea...

O cina usoara, dar copioasa! pup

felis spunea...

Ce-mi plac ciupercile... si nu am mai mancat demult... Mi-ai facut pofta

Zazuza spunea...

hihi, mamliga in forma de Guglhupf? ce dragut!

Unknown spunea...

La noi e ora pranzului deja. Ma omori cu pozele astea!

Dana Mariette spunea...

Si mie imi plac ciupercile la nebunie.Foarte bine arata!

diamond spunea...

muchas gracias, kesito :D

diamond spunea...

multumesc, Elena:) iti urez o zi frumoasa, te pup

diamond spunea...

multumesc, violette :D te pup

diamond spunea...

multumesc, Claudia :D te pup!

diamond spunea...

multumesc, Liana! te pup si eu!:D

diamond spunea...

felis, si mie imi plac mult ciupercile! as manca oricand! te pup, o zi frumoasa!:D

diamond spunea...

:D multumesc, Zazuza!te pup :D

diamond spunea...

Iulia, multumesc! se face repede repede! :D

diamond spunea...

multumesc, mariette! te pup!

Ana Maria Ciolacu spunea...

Vaaaaai, ce-mi facui ???? Pai eu maine dimineata fug sa cumpar ciuperci,ca m-ai omorat. :) M-a luat o grava pofta de ciuperci. Pupici scumpa ! :*:*:*

diamond spunea...

Ana, spor la treaba :D pofta mare :P