luni, 16 martie 2009

Knedly cu branza dulce si umplutura de carne

reteta o am din Bucataria pt toti, se executa repede si se mananca la fel de repede!



knedly sunt niste galuste cu branza, asemanatoare cu coltunasii si se mananca pe nerasuflate! calde sau reci!:P



merge de minune un sos de ciuperci alaturi, eu n-am mai facut le-am mancat asa simple:P



Poza de prezentare:


Ingrediente:

500 gr branza dulce

2 oua

100 gr. pesmet

50 gr.faina

50 gr.unt

sare


branza se mixeaza bine cu mixerul pana devine fina si cremoasa...



se aduga untul si galbenusurile si se amesteca bine...




se dauga faina si jumatate din cantitatea de pesmet...




albusurile se bat spuma tare, pana face tepi si se adauga peste amestecul anterior se amesteca cu grija de jos in sus pana se incorporeaza tot...



apoi se aduga restul de pesmet, va rezulta un aluat usor lipicios!




Umplutura:


150 gr carne afumata ( eu am pus kaizer afumat)

1 ou

20 gr. unt (optional)

1 lingura pesmet


carnea se taie cubulete si se prajeste in tigaie, in unt ( eu nu am prajit in unt ca deh, kaizerul e destul de gras)

se aduga pesmetul si sarea daca este nevoie!

se imparte aluatul in bile aprox 16


se aplatizeaza usor cu mana si se pune jumate de lingurita de umplutura



se acoera cu aluat rotunjind usor in palma...

se pune la fiert apa cu sare... cand clocoteste, se aduga galustele la fiert la foc mic...

se fierb aprox 8 min pana se ridica la suprafata.

dupa 8 min, se scot la scurs


de aproape:



decor:

unt cascaval ras

se incalzeste untul si se aduga peste galuste apoi se presara cascaval ras!

Bune rau! :P



sectiunea de aproape!




sa aveti pofta!:D

Niciun comentariu: